Яго ж продкі такія ж скончаныя людцы

 Але мне бля трэба было выебываться і адварочваць нос ад іх. Хацела бля разумнага і эрудыяванага. Не хацела быць дурной авечкай, якая дзюбае толькі на прыгожую мордачку або голдыгершаў, якая палюе на тлустым кашальком. 


 


#Gipertox ориентирован на укрепление сосудов: #twaazii gipertox.blogspot.com/2023/0…
для суставов: Болезни #тазобедренных и коленных суставов artrovex.blogspot.com/2021/1…
для суставов: Как быстро похудеть живот, бедра, ноги и руки artrovex.blogspot.com/2023/0…
Darshi Swami | ВКонтакте: Свами даши гуково darshiswamivkontakte.blogspo…
Я на ней всю жизнь.: #Adaptogēni: vai tos var sajaukt? otziv-pro.blogspot.com/2023/…
Советы и цифры: #Zīle #Fomich un Frol #Kuzmich sovetycifri.blogspot.com/202…
#Препарат Spartagen для потенции: Spartagen потенция мед spartapotencija.blogspot.com…
#Паразиты в организме человека: симптомы и лечение протозоозов, гельминтозов и микозов mindalpotencija.blogspot.com…

 

 

 


Наслухалася я "разумных" старэйшых пиздоблядок аб тым, што галоўнае ў чалавеку душа і мозг і крытыкі такіх жа нікчэмных як мой муж лохаў без рожы і скуры і без грошай! Знайшла я сабе самага прышчавага, пачварнага, закамплексаванага, зацюканага звярка, але затое блядзь самага неўтаймоўна разумнага і харызматычнага. У выніку, жывем з гэтым нежыццём бедным і нікчэмным жыццём як мышы царкоўныя. Аказаўся здольны толькі піздзіць ды разумнічаць, на справе - поўны нерушнік. Смокча на вучобе, на працы смокча, зарплата мізэрная, ніякіх кантактаў і сувязяў наладзіць не ўмее. Нашага заробку на жыццё ледзь хапае, што мне даводзіцца ў маіх бацькоў увесь час прасіць грошай. Яны ў мяне шчодрыя і ніколі не адмаўляюць. Яго ж продкі такія ж скончаныя людцы - могуць толькі мовай церабіцца аб сваёй велічы, маўляў яны гэта святло інтэлігенцыі, а ў жыцці таксама хуі смокчуць, грошы атрымліваюць, туляцца ў цёмнай каморцы, жаруць маянэз з хлебам. Вось адкуль растуць ногі, усё ж яблык не далёка ўпаў... У выніку, на мае і грошы маіх бацькоў жыве ганарлівы і мудры статак аленяў. А колькі гонару ў гэтых мразей??? Свекр са свякрухай не выпусцяць шанцу пакрытыкаваць маё адзенне, маўляў хаджу ў старым і паношаным. Іх лічынка і гэтую рысу ўспадкавала - гуляе на публіку, раскідвае рахунак за алкашей-сяброў у кафэ-барах, пафасна транжырыць бабкі, каб самасцвердзіцца перад іншымі. Дома ж прагны і скупы тыран, нават пыласос не дае купіць, гарлапаніць, калі я ў кагосьці бяру грошы ў доўг. Лечыць мне пра гонар і самадастатковасць. Які яшчэ гонар можа быць у цябе, голожопый хуй??? Існуеш на чужыя сродкі, пры гэтым глядзіш на ўсіх пагардліва, вучыш як трэба жыць. Лепш бы я выйшла замуж за былога тлустага залётніка з кучай бабла; з ім бы хоць не прыйшлося жабраваць, каталася б як сыр у алеі. Усё гавно мразь ты вымахаў да яго памераў, а памер твайго чэлеса і кашалька так і застаўся мікраскапічным! Або за прыгажунчыка былога выйшла б; з ім бы сэкс хаця быў бы аахоўным! Які мне толк ад твайго мега-мозгу пры тваім пачварнасці, долбоебізме, слабасці і нікчэмнасці??? Сука ненавіджу, каб ты і ўся твая лохаўская сямейка валілі лесам скрозь тайгу!!!

 





 

Комментарии

Популярные сообщения